a) |
Odchylenie strumienia światła mijania w płaszczyźnie poziomej przekracza dopuszczalne granice:
w lewo – 5 cm na 10 m,
w prawo – 20 cm na 10 m
|
|
X |
|
b) |
Odchylenie strumienia światła drogowego w płaszczyźnie poziomej przekracza dopuszczalne granice:
20 cm na 10 m (w lewo lub w prawo).
|
|
X |
|
c) |
Wartość ustawienia światła mijania w płaszczyźnie pionowej różni się od wartości nominalnej więcej niż:
3 cm na 10 m w górę lub 5 cm na 10 m w dół.
|
|
X |
|
d) |
Wartość ustawienia światła drogowego w płaszczyźnie pionowej różni się od wartości nominalnej więcej niż 5 cm na 10 m w górę lub w dół.
|
|
X |
|
e) |
Brak samoczynnej (bez wywierania dodatkowego nacisku) zmiany położenia poziomego odcinka granicy światła i cienia przy zmianach położenia elementu uruchamiającego korektor w dwie skrajne pozycje. Niewłaściwa (niezgodna z wymaganiami producenta) wartość zmiany położenia poziomego odcinka granicy światła i cienia w dwóch skrajnych pozycjach elementu uruchamiającego korektor, różniąca się od wartości nominalnej o więcej niż 2 cm/10 m.
Uwaga: w przypadku braku danych jako wartość nominalną należy przyjąć zmianę min. 10 cm/10 m.
|
|
X |
|
f) |
System wskazuje awarię za pośrednictwem elektronicznego interfejsu pojazdu.
|
|
X |
|